13 Temmuz 2012 Cuma

Banyo Süsleme Sanatı

Yepyeni bir sorunsal ile karşınızdayım sevgili takipçilerim:) Evimizde banyo, tuvalet ve ebeveyn banyosu olmak üzere 3 adet mekan bulunmakta. Tuvalet denen evimizin alt katında bulunduğu için kendisi muhtemelen misafirlerin ilk tercihi olacak, lakin evimiz kiralık olduğundan ve burası çok minik olduğundan ben bu mekana hiç ellemedim. Mevcut bir ayaklı lavabosu ile şıklık anlayışımın pek dışında.

Orta banyomuz, üst katta ve bu alanın zevkimi yansıtacak tek mekan olduğunu düşünüyorum. Burada kendime göre değişiklikler yaptım, lakin misafirleri alt kattaki bölüme sokmamam lazım. Anlayacağınız derdim büyük yine:) Bu durumda sizi kafamdaki fikirlerle baş başa bırakıyorum. :):):)

















P.s. Arşivimin içinde yer alan fotoğrafları uzun zamandır biriktirdiğim için kaynakça belirtemiyorum üzülerek varsa tanıdık hak sahiplerinden de bu noktada af diliyorum:) 


2 yorum:

  1. cnm bende banyo için düşünü duruyorum.Lavabonun kenarına küçük bir çiçek koyucam,belki mum vs o şekilde elimden geldiğince süslemeyi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel..hepsi birbirinden şık..

    YanıtlaSil