29 Mayıs 2012 Salı

Efsane gelin ayakkabıları

Hangisinin altından isimler daha kolay silinir?


Gelin ayakkabısı konusu derin bir vadi. Olmazsa olmazı pek çok. Gelinlikle bütünleşecek, hem rahat ettirecek hem seksi hem zarif duracak, hem sıradan olmayacak, hem tasarım içerecek, hem beyaz olacak hem renk katacak... bla da bla...

Vampir Edward'ın gelini Bella'nın 
efsane Manolo Blahnikleri 

Ben gelin ayakkabısı konusunu çok kolay çözdüm. Yüksek topuklarla sevgilimle aramızda boy farkı oluşacağından, işime de böylesi gelince topukluları eledim.  Seçtiğim ayakkabıyı paylaşmadan önce arşivimde biriktirdiğim alternatifleri sizlerle paylaşmak isterim.




Vivienne Westewood'un Melissa  için hazırladığı koleksiyonundan farklı renk ve tasarımlardaki ayakkabılar hem topuk boyları ile sağladıkları konfor ile, hem de tarzları sayesinde sundukları estetik ile iyi birer seçenek olabilir. Bilstore mağazalarında bulabilirsiniz.


Carrie Bradshaw 'ın mavi Blahnikleri

Filmde taşıdıkları önem, anlam ile Mr. Big'in ellerinde,kutsallaşan hepimizin yüreğine taht kurmuş, something blue simgesi, mavi Manolo Blahnikler - 945.$ Bu tatlıların babetleri de var belirtmek isterim ki!


Demet Akalın'a tasarladığı gelin ayakkabıları ile dikkatleri üzerine çeken Sanemiko uzun zamandır kişiye özel ayakkabı tasarımı yapmakta. Benim arşivimde de tasarladığı düzler ile yerini almış zamanında.



Demet Akalın'ın gelin ayakkabıları by Sanemiko 



Nr 39 markasının özel olarak tasarlayıp ürettiği, gelin ayakkabıları farklı renk ve doku seçenekleri ile farklılık arayanlar için altenatif olabilir. Web siteleri için tık tık







Elbette benim gibi düz ayakkabı arayışı içerisinde olanlar için de favorimi sona bıraktım. Ben ayakkabılarımı aldıktan sonra bu muhteşem şeyleri farkettim, eğer almamış olsaydım tercihimi kendilerinden yana kullanabilirdim. Hala da 2.ci seçenek olarak kendilerini edinsem mi diye düşünmekteyim. Hem balayında da giyerim:)


Giuseppe Zanotti - 665 € 

Şu cicilerde topuklu seçenekleri 

                


7 yorum:

  1. gelin ayakkabılarına bayıldım :) balayında da değerlendirilecek güzel bir alternaitf olmuş.. ben gelin ayakkabılarımı sanemikodan alacağım :))))

    YanıtlaSil
  2. :) Ben de Snamiko'dan gündüz için bir alternatif düşünebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. ahh ahh ben evlenirken herşeyin olduğu böyle bir blog yoktu:)paylaşımlarını çok beğendim ..

    YanıtlaSil
  4. birde kelime doğrulama olayına el atarsan süper olur .

    YanıtlaSil
  5. AYAKKABININ ALTINA İSMİ KURŞUN KALEMLE YAZIN SİLİNMESİ DAHA KOLAY :)

    YanıtlaSil
  6. demet akalın ayakkabı modelleri
    my net haber araştırması .ne kadar güzel anlatım ve resimleri tebrikler

    YanıtlaSil