24 Mayıs 2012 Perşembe

Davetkar girişler

Burada biriktirdiğim dekorasyon önerilerini de paylaşacağımdan bahsetmiştim. Evin girişi bence çok önemli. Evin geri kalanının dekorasyonu ile ilgili şahane ipuçları verebileceğiniz, eşsiz bir mekan. Burada yaratacağınız hoşluk bence,bir kişideki ilk izlenim kadar önemli bir olay.


Dolayısı ile biriktirdiğim önerileri paylaşıyorum. Herkesin alanı, yerleşimi, büyüklüğü farklı olacaktır. Herkes kendisine göre çeşitli ilhamlar almak da serbest:)


Bu fotoğraftaki örnek kolaylıkla yaptırılabilir oldukça elegan ve tam benim tarzımdı. Evimizde siyahı da kullandığımız için çok da şık duracaktı. Ancak bu rafı yerleştireceğimiz alanın altında kalorifer olmasaydı!


Yukarıdaki ve aşağıdaki örneklerde cam ya da pleksiden üretilmiş dresuarlar şahane. Bunlar da kolaylıkla yaptırılabilir. Dresuar arkasına tavandan inen ayna fikri de şahane, lakin ben yine kalorfieri kapatmak ve aynaya zarar vermesi konusunda endişeliyim. 


Dresuar altına yerleştireceğiniz puf ya da küpler de hem renk oyununu kolaylıkla oluşturmanızı sağlar hem de hoşluk katabilir. 



Bu küplerin benzerlerini Mudo Concept'de bulabilirsiniz. 


Dresuar üstüne görkemli bir orkide, ayna ve de çerçeveler yerleştirebileceğiniz seçenekler arasında. Biraz daha farklı bir tarz yakalamak isterseniz coffee table book denilen tamamen dekor olarak kullanabileceğiniz kitaplarla da farklı bir hava yakalayabilirsiniz. 



Yine yukarıda ve aşağıda göreceğiniz aynadan 
üretilecek dresuarlarda benim evim toz tutmaz, tutsa da elimden kurtulamaz diyenler için iyi birer alternatif olabilir:)


Aşağıdaki şahanelikte bir tablo bulmayı ve onu abajurlar ile kombinlemeyi başarırsanız, alta da böyle taş dresuarı oturttunuz mu oldu bu iş:)


P.s. Bizim evin girişine kim koymuş o kaloriferi bilemiyorum ancak :) pleksiden bir dresuar ya da düz lake dresuar altına puf ya da küpler benim için iyi birer alternatif olacak sanırım:) 

1 yorum:

  1. Küplerden Mudo Consept de ve Paşabahçe mağazalarında da var... Gerçekten eve ayrı bir hava katıyorlar eğer yatak odanız benimki gibi müsaitse mutlaka tavsiye ederim...

    YanıtlaSil