31 Mayıs 2012 Perşembe

Minik Ev Eşyaları

Küçük ev aletleri çeyizimizin olmazsa olmazları elbette. Ben tek bir yerden tek bir seriden aynı renklerde aynı markanın ürünlerini almaya niyetliydim ancak,  bir kaç parça hediye gelince bu fikrim suya düştü. Ben de beğendiğim ne varsa toplamaya başladım. 

Aşağıdaki şu şirineye teyzemin bir arkadaşına gittiğimizde görüp vurulmuştum. O da sevgili yeğenine kıyamayıp hemen hediye etmişti kendisini. Uzun zaman oldu neredeyse çeyizimin ilk parçalarından. 


Ayaklı makineye üstten ekmekleri koyuyorsunuz, altına yerleştireceğiniz sepete pıt diye pıtlatıyor hazır olunca. Sonra da ayaklarını kafasına koyuyor usul usul dolaba yerleşiyor yer kaplamıyor. Yeni bir ürün değil dolayısı ile internet satışını bulabilirsiniz sanırım, mağazalarda görmedim çünkü hiç.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder