25 Mayıs 2012 Cuma

Giyinme odası - bölümü - noktası? :)

Şu koskoca giyinme odaları elbette hepimizin hayali. 









Ama sahip olduğumuz evlerde minik bir odamız, belki ayrı bir bölümümüz hatta ve hatta belki de sadece bir noktamız giyinme mekanına dönüştürülebilecek durumda. Ben yatak odası ile ebeveyn banyosu arasında adına oda denen ama bir bölüm olan giyinme mekanına sahip olan şanslılardanım. :)

Öncelikle siz de o şanslılardansanız biriktirdiğim örnekleri paylaşmak isterim.









Bu mekanı da ferah ve en verimli şekilde kullanabilmek için çok çalıştım elbette:) Bu alan için ilk durağımız Ikea oldu. Ama Ikea'nın değiştirilemez sabit parça ölçüleri bizi bu fikirden caydırdı. Bu giyinme alanına öyle bir dolap yerleştirmeliydik ki ileride bu evden çıkarsak da kullanabilmeliydik. Dolayısı ile L şeklinde olan bu alana göre özel ölçüde bir açık sistem de düşünmedik. Açık sistemden vazgeçince de yukarıda en beğendiğim örneklerden de caymış olduk.

Fikirler arasında koşturup dururken, tüm büyük konut projelerinin örnek daire görsellerini incelemekteydim. Ve bu esnada tanıdık bir ev gördüm. Fatmagül'ün suçu ne dizisinde Mustafa kararkterinin evi olarak kullanılan ev Sinpaş'ın Boshporus City  konut projesinin örnek dairesi idi.



Ve bu dairede yatak odasına yerleştirilmiş gömme dolap fikri çok hoştu. Özellikle şeffaf kapaklar benim de minik bölümüme ferahlık katacaktı. Evin bazı dekorasyon işlerini yaptırdığımız şirket ile uzlaştık ve bu alana bu tipte bir gardrop üretilmesine karar verdik. İç kısmını kendi elcağızlarımla excelde çizdim:)


Ve işte bizim giyinme odamıza gelen dolaptan bir görüntü. 

3 yorum:

  1. güle güle kullan :) baya emek harcamışsın. araştırmak + çizmek + ne istediğini karşı tarafa anlatabilmek epey yorucu ama sonucu da oldukça keyifli :) resmini koyduğun şeffaf dolap gerçekten çok şık ve çok zevkli.ayrıca bahsettiğin gibi odayı da ferah göstermiş. giyinme odamız henüz olmasa da, yatak odamda böyle baştan başa şeffaf dolap yaptıracak yerim mevcut. örnek dolabın resmini kaydettim. inşallah ben de yaptırabilirim ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten severek ve zevk alarak dekore ettiğiniz belli. Bu tarz blogları izlemeyi hep sevmişimdir. Umarım sağlıklı ve mutlu bir yaşam sürersiniz.

    YanıtlaSil
  3. öncelikle güle güle kullanın:) bende böyle bi sistem düşünüyorum ama fikirlere baktıkça kafam karıştı?gördüğüm kadarıyla epey uğraşmıssın emeğine sağlık.sakıncası yoksa rica etsem kendin tasarladıgın giyinme dolabını tamamını yayınlarmısın?şimdiden tşkler...

    YanıtlaSil