22 Mayıs 2012 Salı

Hangi bornoz takımı?

Twitter'da 2012'nin gelinleri arasında bir bornoz konusudur açıldı. Twitter hesabım şurada, takibe almak isterseniz. Benim de her konuda olduğu gibi bu konuda da bir kaç fikrim var elbet. Henüz bornoz, havlu kısmına hiç el atmadım. Ancak son AdressIstanbul ziyaretimde Hamam mağazasına uğramış ürünlerini incelemiştim. Farklı tasarımların yanısra sade ve klasik bambu içerikli havlui bornoz ve terlik gibi ürünleri burada bulabilirsiniz.


                   Hamam Kadın Bornoz                                                    Hamam Erkek Bornoz  

Ben klasil aile takımlarında almaktansa her iki taraf için de beğenilenin alınmasından yanayım. Malum takımlardaki bornozlar erkekler için pek kullanışlı olmayabiliyor. A yok ben klasikçiyim havlusu terliği bir arada olsun, takım olsun derseniz Taç'ın şu takımlarına göz atabilirsiniz. 

Gelelim benim seçtiğim ve almayı planladığım ürünlere. Ben Chakra'nın ürünlerini çok beğenenlerdenim. Minik havlularını kullanıyorum. Özellikle yerli bir kurumun böyle de şahane bir marka kimliği ile böyle yüksek kalitede ürünler üretmesini de destekliyorum, gurur duyuyorum. Zara Home'un havluları gibi iki yıkamada keçeleşmeyen,  bambu ağırlıklı basit sade tasarlanmış ürünleri  ve tertemiz bir çizgileri var. 

Ben aşağıdaki şahanelerden birini çeyizime eklemeyi planlıyorum. Yanısıra uygun renklerde havlularından takım oluşturacağım. Sevgiliye de unısex bornozlarından edindik mi bornoz mevzusunu hallettik demektir.

                            Bornoz 169 TL                                                     Kimono 79 TL 

Chakra mağazalarında havlu ve bornozların yanı sıra hem bayan hem de erkek için şahane ev giyim ürünleri, nevresim takımlar vb. pek çok koleksiyon mevcut. Mağazaya gitmeden önce,  online kataloğunu incelemenizi tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder