28 Haziran 2012 Perşembe

Çeyize eklenen parçalar #5 bardak kadeh

Şurada sofralarımı şenledirecek fincan takımlarından bahsetmiştim. En büyük parçadan başlamam gerekirken nasıl en minik parça ile başlayıp yol aldığımı öğrenmişsinizdir okuduysanız. 

Şimdi sıra en büyük parçada. Aslında yemek masanız için gerekli olan ikinci büyük parça. Yemek takımınız ile uyumlu ve mümkünse su, meşrubat, rakı ve şarap kadehlerini içinde barındıracak çok parçalı bir takım. Tabi bir de  sade bir model bulmak var ki işin en zor kısmı işte o. 

Bu noktada tercihimi yine Koleksiyon'dan yana kullandım. Rasagandha serisi şarap kadehlerinden edindim 8'er adet.  İncecik camları ile sakarlık konusunda yüksek yapmış bünyeme uygun düşerler mi endişeliyim, ancak çok şıklar.



Seri beyaz ve kırmızı şarap kadehlerinin yanı sıra şampanya, grappe, konyak ve likör kadehlerini de barındırıyor. Siz ihtiyacınıza göre istediğinizi edinebilirsiniz. Adet fiyatları 19 - 26 TL arasında değişiyor.

Ardından su, meşrubat ve rakı kadehleri geliyordu. Markanın Istanbul serisi de kadehler ile o kadar uyumlu üretilmiş ki, birlikte kullanılmak üzere  tasarlanmış bence. Aşağıdaki viski bardağını aynı zamanda, su bardağı olarak kullanmak üzere edindim. 




Koleksiyon İstanbul Viski bardağı 

Su  bardağını da meşrubat bardağı olarak kullanmayı planlıyorum. Bu bardak kadeh mevzuunda kural yok,  İngiliz Kraliyet ailesine gelin gitmiyorsanız bana göre. İhtiyaca göre değiştire değiştire kullanabilirsiniz:) 


Koleksiyon İstanbul Su bardağı 




P.s Istanbul serisinin rakı kadehleri de çok şık. Ancak bizim evde rakı severler afilli kadehlerden pek hoşlanmazlar. Vay efendim ölçüsü anlaşılmazmış, vay efendim ağzı dar olmasınmış, vay efendim tipi yamuk olmasınmış. Bu sebeple rakı kadehlerini bu seriden tercih edemedim.

P.s 2 Alternatif bardak ve kadeh takımları için, yüzlerce çeşit barındıran Paşabahçe'nin Kanyon ve Adress Istanbul mağazalarını ziyaret etmenizi tavsiye ederim. 

P.s 3 Kate Middleton'ın işi çok zor vallahi, Allah yardımcısı olsun:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder