4 Haziran 2012 Pazartesi

Her eve lazım hayat organizatörleri

Hangover Tatili


Sizlere daha önce benim her eve lazım hayat organizatörleri kategorime giren, Seda'dan bahsetmiştim. Seyahat organizasyonlarınız için harikalar yaratan Seda gibi, var benim aklıma yazdığım böyle insanlar. Özellikle evlilik hazırlıkları sürecinde listeme yenilerini ekledim. Geçtiğimiz hafta twitterdan duyurmuştum, bir kişiden daha bahsedeceğimi. Yeni gelin kafası bu kolay toplanamıyor, klavyenin üstünde parmaklar ancak tıkırdıyor. 

Evlenecek çiftler için son yıllarda en moda organizasyon bekarlığa veda partileri. Biliyorsunuz onlarca değişik versiyonu var gelin ve damat adayları için. Ben kına gecesi yapmayı düşünmüyorum, bu yüzden kız kıza eğlence kısmı önemli. Dolayısı ile bir kaç ay önce başladım araştırmaya. 

Hangover filmi ile birlikte yıldızı parlayan Hangover gecelerini duymuştum. Film inanılmaz ilgi gördü, çekilen 2. film de en az ilki kadar eğlenceliydi. Her damat olacak kişi kendini beylerin yerine koyup, filmi imrenerek ve hayıflanarak izledi. 



Kafamda milyonlarca soru ile Esin Övet'in şu yazısına denk geldim illa ki okunmalı! Hangover tatilleri harika fikirdi. Bilinmeyene, en sevdiklerinle yolculuk edecek, seni hiç bilmediğin sürprizlerin karşıladığı müthiş bir gece geçirecektin. Hemen yazıda bahsi geçen Barış Bey araştırılmaya başlandı, bulundu iletişime geçildi. Kendisi TravelPark'ın sahibi. 

Esin Övet merak edilen diğer detayları da şuradaki yazısında anlatmış. En son damatın Kiev'de kaçırıldığını okuyunca ben de tatilin hayattaki en unutulmaz anı olacağına kanaat getirdim. İlgililere duyurulur.

P.s Ben organizasyonu yapmaya başladıktan sonra kendimden vazgeçip, sevgilime hayatının sürprizini mi yapsam acaba diye düşünmüyorum değil hani. 5 arkadaşı, nereye gittiğini bilmeden gideceği havaalanı, efsane bir seyahat, unutulmaz bir gece! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder