22 Haziran 2012 Cuma

Gelinlik Mevzusu / The End

Hayallerimdeki gelinliğe ulaşmak için, şöyle yola çıkmış, şöyle dolanmış ve aradığımı bulamamıştım. Evet yaptığım son turda gelinliğimi buldum ve aldım. Şimdi düşünüyorum da hayallerimden çok uzaktayım. Dar kesimli, dantel kollu bir gelinliğin hayali içerisindeyken pufidik mi pufidik, kabarık mı kabarık straplez bir gelinliğim var! 

Tereddütler içerisinde miyim? Evet. Bu kadar çok çeşit varken ve ben onlarca gelinlik denemişken seçmek ve karar vermek çok zordu. Kafalar iyice karıştı. Ben de kendimi içinde en iyi hissettiğimi seçtim. Doğru bir seçim yaptığımı umuyorum. 

Gelelim turumuza. Nerelere gittim, neler denedim. Geçtiğimiz turu detaylıca anlatmıştım sizlere. Nişantaşı civarındaki mağazalara gitmiştim o turda. Avrupa yakasında uzun yıllar yaşadığım için o taraf daha yakındır hep bana, ancak arkadaşlarım Anadolu yakasındaki mağazaların daha bol çeşitli ve daha ilgili olduğunu söyleyince randevular bir kez daha oradan alındı. Az zamanım kalmıştı ve bu sefer karar vermeliydim.





Öncelikle Suadiye Pronovias ziyaret edildi. Nişantaşı mağazasından oldukça farklı. Geniş, ferah ve daha çok çeşit varmış hissi uyandırıyor. Istanbul Shopping Fest dolayısı ile bazı gelinlikler de indirimler vardı, başladım denemeye. 


Yukarıda gördüğünüz gelinlik Vakko Wedding Akaretler'de denediğim,  La Sposa gelinliğin neredeyse aynısı. Fiyatı 6.000 TL civarlarında. Sırtının yuvarlaklığı, yakası oldukça şıktı. Ancak üstümden döküldü hissi uyandırdığı için elendi. Sipariş üzerine üretildiğini de belirtmeliyim. 


Denediğim bir başka model de işte şu şahane pırıltılı. Belinde çirkin bir kemer vardı onu pembe bir kurdele ile hayal ettik bu yüzden. Shopping Fest kapsamında indirime girmiş ve 4400 TL gibi uygun bir fiyata düşmüştü. 


Tek kalmıştı ve üzerimdeki gelinlik bedenime göre ayarlanarak benim olacaktı. Ancak yine giyilip çıkarılmasından dolayı yıpranmış gibi geldi. Ne tam kabarık ne de dökümlü olmaması dolayısı ile, yine içime tam sinemedi.

Pronovias'dan sonra hemen üst katında yer alan Vakko Wedding'e geçtim. Buradaki gelinlikler de Shopping Fest'den payını almış indirimlerle şenlenmişlerdi. 


Şu Wera Vang'ı giydim önce. 11binlerden, 8binli fiyatlara düşmüş ancak ilk kez bir gelinliği bu kadar beğenmedim. Hiç bir özelliği yoktu bana kalırsa. Çok gelinlik gelinlikti! Bana da yakışmadı zaten.


Denenen bir başka model benim için aşırı klasik ve işli kaldı. 


 Son olarak bir Wera Vang daha. Fiyatı yine 5000 TL civarında olan bu model ile seçtiğim gelinlik arasında, oldukça kararsızlık yaşadım. Bu model eski bir model de olsa bir Wera Vang idi ve benim tarzıma yakın bir tasarımdı. Ancak gerek renk olarak gerekse diğer detayları ile gelinlikten çok bir nişan tuvaletini andırması sebebi ile kazanan diğer model oldu.


Elbette ki gelinliğim sürpriz:)

P.s: Gelinlik arayışındaki ilk turumda, ne aradığını bilmeyen bir gelin adayıydım. Denemelerim sonucu elemelerim ve kriterlerim oluştu. Dolayısı ile ikinci tur kesinlikle daha verimliydi. 

P.s 2: Geç kalmışım diye çok endişelenmiştim, ama her şeyde bir hayır vardır inanışı boşuna değil. Shopping Fest indirimleri ile hem indirimli bir gelinlik kapma fırsatı buldum hem de, uzun sipariş süresini beklemeden denediğim gelinliğin sahibi oldum. 

1 yorum: