15 Haziran 2012 Cuma

Yatak ucu pufları

Hazır yatak odalarından bahsetmişken, benim de yatağımın ucuna yaptırmak ya da almak istediğim dekoratif puflardan da örnekler sunmak isterim. Hele ki hayallerde sabahlığı üzerine bırakıp sabah kalktığında üzerine geçirmek varsa tadından yenmez! ( Biz ailecek evde sabahlıksız gezmeyiz de.... :):p )


 Yatak başında kullanılan ayna detayı pek hoş. Perdeler ve mobilyalar siyah yerine daha açık bir renk seçilerek, daha ferah bir hava yaratılabilirmiş lakin, deri pufu sevdim.


Bembeyaz bir yatak odası daha işte. Hele ki o tüylü halı ile puf. Titiz gelinler için muhteşem bir örnek. 


Bir mekanı baştan yaratırken en zor olan kısım elbette olmayanı, bir arada  hayal etmek. Renkler, duvar kağıdı, perdeler, küpler bir arada kullanmak akılma gelmez ama yapılmışını görünce  bayılabiliyorum. 


Alternatif bir ayak ucu obje örneği, farklı olmayı sevenler için...


Çok beğendiğim bir örnek daha. Tabure şeklindeki puflar ile, yatak örtülerinin uyumu bir harika. 


Dekoratif olarak kullanılan puflar yetmemiş, üzerine bir de dekoratif kitaplar ve kase yerleştirilmiş. Benim gibi sakar değilseniz eğer ayak ucunda kırılabilecek objeleri düşünebilirsiniz. 



 Ayak ucundaki puf değil de o yerde yatan pufidik, ne muhteşemsin sen öyle! 


 Yerdeki halı ve karışık desenli koltuk ile biraz yorucu bir örnek olsa da yüksek yatak ve alçak pufların ne kadar şık durduğuna dair bir örnek. 


Avize ile aynı renk puf harika fikir:) 

P.s Fotoğrafların tamamı internette çeşitli dekorasyon blogları ve web sitelerinden alındı. Ancak uzun zamandır arşivimde biriktirdiğim için hatırlayamıyorum ve kaynak paylaşamıyorum lütfen bu konuda beni mazur görün. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder