28 Haziran 2012 Perşembe

Termal Su Fıs Fıs


Kış aylarında eczacım sayesinde kullanmaya başladığım ve havaların ısınması ile birlikte iyi ki tanımışım bu ürünü dediğim bir sprey ile tanıştırmak istiyorum sizi. Avene Thermal Su. 

Cildimizi dış etkenlere karşı koruyarak, makyaj sonrası da uygulanabilen saf termal suyu. Ciltteki tahriş ve kızarıklıkları gidermek ve cildi rahatlatmak için kullanılıyor. Ben ufak tefek yara beremin üstünde bile kullanıyorum. 

Bunaltıcı sıcağın başladığı şu günlerde serinlemek için fıslatıyorum sık sık. Ve de malum girmeye başladığım solaryum sonrası bunalmışlığımı gidermek için. Cildim müthiş rahatlıyor nefes alıyor. Çantamdan hiç ayırmıyorum. Siz de güneş sonrası, makyaj temizliği sonrası, epilasyon sonrası vb. durumlarda cildinizi rahatlatmak için kullanabilirsiniz. 

Ürün ile ilgili detaylı bilgi için tık tık. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder