21 Haziran 2012 Perşembe

Düğün hikayecilerinden peri masalları

Onlarla tanışmam, bu yılın başlarına denk gelir. Yine sayısız alternatif içinde boğulmuşken farkettim kendilerini. Çok uzaklarda, Ankara'dalardı. Sevgili ile paylaşınca yaptıkları işleri, bir pazar günü tuttuk Ankara'nın yolunu. Kapalı ofislerini bizim için açtılar, evlerinde gibi ağırladılar bizleri. 

Düğün Hikayemiz'den bahsediyorum evet. Videografi ve düğün hikayeciliği konusunda üstlerine tanımıyorum, özellikle sunum kısmında müthişler. Zaten malzemeyi farklılaştıran da hep sunum değil midir zaten:)  Mart başıydı yanlış hatırlamıyorsam gittiğimizde, el sıkıştık kendileri ile. Ortaya neler çıkacağı konusunda inanılmaz meraktayım şu ara. 


Benim favorim Eylül / Hakan 
Çiftin ışığının ne kadar önemli olduğunu anlıyoruz böylelikle! 

Şimdi ağırlama sırası bizde. Düğün günü bizimle olacak her anımızı bir mucize gibi kayıt altına alacaklar, sonra da sihirli dokunuşları ile sunacaklar bizlere. Hemen gelsin o şahane gün işte! 


P.s  Hazırlıklar otelde olacak dolayısı ile kafamdaki soru işareti şu: Sabah beyazlar içindeki gelini evden alma seramonisi. Ardından gün boyu otelde hazırlıklar. Böylelikle sıcakta gelinlik içinde tekrar eve git, oradan tekrar çık gibi hazırlık sonrası koşturmaca yaşanmayacak. Lakin buna baba ne der bilemiyorum! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder